Onze klanten goed kunnen volgen, is een uitdaging

Klantcontact. ‘Ach we weten hoe we dat pad moeten lopen en het is zo oud als de weg naar Rome’! Eens? Alle ‘traditionele paden’ bewandeld en ten spijt, de huidige communicatie naar uw belangrijkste middel van bestaan of te wel het contact met uw klanten, vereist zorg en aandacht. In de breedste zin van het woord is ‘de uitvoering van de communicatie’ naar uw klanten toe, cruciaal voor het omzetten daarvan naar een langdurige relatie die bestendig zal zijn. Oftewel sluiten onze diensten en producten aan en belangrijker weten mijn afdelingen en onze medewerkers de juiste toon in de klantenbenadering in te zetten om te kunnen scoren en onze klanten te boeien en te binden? Care2Contact heeft de tools in handen om u verder te helpen in uw leadmanagement activiteiten.

BOOST YOUR BUSINESS
Care2Contact heeft diverse concepten ontwikkeld, gericht op de automotive, met als doel showroomtraffic (en daarmee kansen) te genereren voor uw bedrijf.

Uitbesteden of zelf doen? 
Uw klant verdient contact, is onze mening. U kunt dat zelf doen, maar kunt dit ook uitbesteden. Daarbij opereren wij als een verlengstuk van uw organisatie en begrijpen wij als geen ander dat kwaliteit voorop moet staan. Het zijn immers UW klanten.

Showroomtraffic
Op basis van uw bestaande klanten of door het aanboren van nieuwe doelgroepen maken wij showroomafspraken voor uw verkopers. Daarbij zorgen wij voor een hoge opkomt en een zo hoog mogelijke conversie naar verkopen. Uw verkopers trainen wij om de afspraken zo goed mogelijk op te volgen en u krijgt real time inzicht in de resultaten. Binnen dit concept werken wij met vaste prijzen per afspraak, zodat u vooraf weet waar u aan toe bent.

Enquêtes met CSP
CSP staat voor Customer Satisfaction Program. Hierbij inventariseren wij, bijvoorbeeld na een showroomafspraken traject, de tevredenheid bij uw klanten. Naast de informatie over hoe de klant dit traject heeft ervaren, geeft deze meting ook inzicht in de prestaties van uw verkopers (= inzicht voor ontwikkeling) en uw nog resterende kansen, zodat u uw doelgroep optimaal kunt benutten.

Uiteraard is het mogelijk dergelijke trajecten volledig op basis van uw wensen samen te stellen.

CSP Rapportages
Na afloop van een CSP-onderzoek analyseren wij de resultaten en leggen diverse kruislingse verbanden om u nog meer inzicht te geven. Dit verwerken wij in een overzichtelijke rapportage, die wij samen met u bespreken en toelichten. Op basis hiervan kunnen wij u gericht adviseren en krijgt u de inzichten die nodig zijn om de juiste keuzes te maken en stappen te zetten.

Data verrijking
Naast de activiteiten waarbij er kansen worden gecreëerd, hebben wij ook diverse data-verrijkingsconcepten. Kennis is immers macht en een uitgebreide set aan data geeft u de mogelijkheid om ook in de toekomst kansen te blijven creëren. Door onze expertise op dit vlak zorgen wij ervoor dat deze data ook toepasbaar is en blijft. Samen maken wij een plan van aanpak voor verrijking tot implementatie van deze data, kortom van A tot Z.

Trainingen
Als specialist op het gebied van klantcontact zijn wij als geen ander in staat uw medewerkers te trainen. Vaak staat hierbij de vraag ‘hoe zet je het middel telefoon in?’ centraal. Onze trainingen richten zich daarbij, naast de gebruikelijke onderdelen als de gespreksstructuur, gespreksvaardigheden, vraag en bezwaartechnieken, voor een belangrijk deel op de juiste mindset enhouding. Onze trainingen zijn altijd maatwerk, waarbij de behoefte van uw bedrijf en uw medewerkers centraal staat.

Wij geloven daarbij niet in éénmalige trainingen, wat ons betreft is een training een startpunt. Beter worden doe je uiteindelijk door er dagelijks mee bezig te zijn en dus ook op regelmatige basis bij elkaar te komen. Onze trainingen werken wij altijd uit in een plan voor de komende periode, waarbij wij met elkaar heldere meetmomenten en KPI’s gaan benoemen om zo ook het succes van de training te monitoren. Meten is immers weten en ontwikkelen is groeien.

Zelf doen: BOOST (Klant Contact Software)
Klantcontact wordt steeds belangrijker. Als u dit op de juiste manier uit kunt voeren maakt u het verschil. Wilt u daarbij al uw klantcontacten goed vastleggen? Zekerheid dat uw verkopers of KCC-medewerkers de juiste dingen doen op het juiste moment? Dan is BOOST uw workflow management pakket. Goed, flexibel, betaalbaar.

BOOST is ‘cloud-based’ en heeft een open karakter. Waar nodig zorgen wij voor een koppeling met uw huidige ERP-, DMS-, CRM-, LMS- of chatsoftware. Door de modulaire opbouw kunt u kiezen voor een deeloplossing of een all-in marketing tool.

Workflow management
Binnen BOOST kunt u bedrijfsprocessen gedetailleerd vastleggen. Dat waarborgt de juiste behandeling van een order, klacht of andere taak. Iedere taak kan worden opgesplitst in deeltaken die in de juiste volgorde door de juiste afdelingen worden afgehandeld. U heeft daarbij altijd inzicht in de status van alle processen binnen uw onderneming.

Telefonie, brief en e-mail
Bedrijven voeren op regelmatige basis verschillende campagnes uit. Belangrijk daarbij is dat uw inspanningen meetbaar zijn, zodat u per campagne het juiste middel in kan zetten. Met BOOST heeft u een softwarepakket dat alle klantcontacten (brieven, mails, telefoongesprekken) op uniforme wijze aan klantprofielen koppelt. Met deze klantprofielen kan uw marketingafdeling aan de slag.

Marketingcampagnes
Met BOOST zet u eenvoudig en snel uw marketingcampagnes op. Emails en brieven verstuurt u vanuit BOOST. Vervolgens worden de campagnes klaargezet in een werkbak, welke door uw medewerkers kunnen worden opgevolgd. U verkrijgt een compleet inzicht in de resultaten van die campagnes, waardoor de investering per relatie omlaag gaat.

VOIP telefonie
Binnen BOOST kunnen wij uw telefonie oplossing koppelen. Heeft u deze nog niet? Ook dan hebben wij de oplossing in huis en ondersteunen wij u met onze kennis en ervaring op dit vlak.

Rapportage
De BOOST-rapportage generator geeft niet alleen inzicht in de resultaten van uw marketingacties. Ook kunt u exact zien of een medewerker heeft gedaan wat u heeft afgesproken, wanneer en met welk resultaat. Alles op basis van meten = weten en ontwikkelen = groeien. U heeft geen discussies meer over gevoel, maar kunt opereren op basis van feiten. Naast de standaard in BOOST aanwezige rapportages kunnen er in overleg diverse maatwerkrapportages voor u worden gebouwd, zodat u precies ziet wat voor u belangrijk is.